Napokon je počela i 3 sezona Tokyo Ghoul-a (iskreno kada je druga završila nisam mislio da ćemo dobiti treću.) ali, Postoji jedan problem kojeg moramo odmah ukloniti, a to je razlika između završetka mange i druge sezone animea.

maxresdefaultU mangi zavšetak “Tokyo Ghoul” je bio da se Kaneki i Arima borili i Kaneki je izgubio i završio sa 2 rupe kroz glavu i time je prikazano da je Kaneki umro. Dok u animeu u zadnjoj epizodi Kaneki nosi Hidea staje ispred Arime i time se završaje anime (što je iskreno jedan od najgorih krajeva što sam ikad vidio).

Dok druga sezona nije pratila dešavanja mange izgleda da treća sezona hoće, što će mislim zbuniti dosta ljudi u tome šta se dešava.

Epizoda počinje sa upoznavanjem novih članova novo organizovane ekipe pod imenom “Quinx”

Njeni članovi su Ginshi Shirazu , Kuki Urie, TooruMutsuki, Saiko Yonebayashi i Haise Sasaki kao vođa. Quinx je grupa napravljena od CCG u pokušaju da naprave ljude sa moćima Ghoula. Urie i Shirazu traže ghoula po imenu Torso mada kada Urie se suočava sa neprijateljom vidi da je pogriješio i da neprijatelj pred njima nije Torso. Tokom borbe neprijatelj napada Uriea iznenada u kojem trenutku dolazi Sasaki i spašaje Urie. U sljedećoj sceni tokom razgovora u bazi CCG odlučuje se da će 2 grupe uzeti istragu zajedno za pronalazak Torso. Poslije razgovora Akira govori Sasakiu da mora da bude stožiji prema svojoj ekipi ako želi da ga poštuju kao vođu. Također na kratko vidimo i Hinami koja upozoraje Torsoa da su istražitelji mu za petama, također možemo vidjeti da Hinami izgleda starije što nam daje ideju da je prošlo par godina od dešavanja kraja 2 sezone i mange Tokyo ghoul i izgleda da Hinami sada radi za Aoigiri Tree.

Hinami_02-horz

Dobivajući informacije Quinx uspijevaju da pronađu Torso i satjeraju ga u kut, ali novi neprijatelj se pojavljuje i dosta ranjava Quinx članove Sasaki se ubrzo pridružuje ali je nadjačan pri čemu se u njegovoj glavi javljaju glasovi (što se čini Kanekija) da će mu svi prijatelji biti ubijeni ako ne iskoristi njegovu moć. Međutim Sasaki odbija i sprema se na borbu.

Glavno pitanje ove epizode je Tko ili šta je Haise Sasaki

Sličnost sa Kanekiem je velika osim što kaneki nikad nije imao miješanu kosu crne i bijele. Pucketanje prstiju i pojavljivanje Kanekija u njegovoj glavi ostavlja pitanje da li je on stvarno Kaneki i ako jeste zašto se zove Sasaki sada i kako je preživjeo. Ili ako nije Kaneki da li neki klon ili su organi Kanekija stavljeni u njega kao što je bio slučaj sa Kaneki i Rize.

~Saber